De huidige wachtijd is 2 minuten.

Complimenten en klachten

Uw mening is belangrijk voor onze apotheek! Wij voeren jaarlijks een tevredenheidonderzoek uit onder onze klanten. 

Geef uw mening!

Wij zijn altijd op zoek naar verbetermogelijkheden. En daar betrekken we u graag bij. U ervaart immers als geen ander hoe het er echt in onze apotheek aan toe gaat. Wat gaat er goed? En wat kan beter?

Vraag of klacht over uw medicatie?

Als u een vraag wilt stellen over uw geneesmiddelen stuur dan een email naar onze apothekers via onderstaande link. Wij doen onze uiterste best u goed van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u een keer ontevreden bent. Dat horen we graag persoonlijk van u. Bellen of een e-mail sturen kan natuurlijk ook.

Geef in de mail duidelijk de volgende zaken door: naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en uw vraag.

Vraag /klacht aan apotheker

Komen we er samen niet uit? Dan is er een klachtenregelingUw klacht wordt dan behandeld door de onafhankelijke klachtenfunctionaris.

De volledige tekst van de klachtenregeling openbare apotheken kunt u hier downloaden.

Afspraak maken voor een consult:

Als u een afspraak wilt maken voor een consult in de apotheek of per telefoon/mail stuur dan een email via onderstaande link: Geef in de mail duidelijk de volgende zaken door: naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en de reden voor het consult.

Gesprek met apotheker